Vilken kanon dag!

Började dagen med att åka och träffa Ullis.
Vi åkte till Tumba för att äta frukost sen så blev det även lite shopping till Ida!


Det blev två par byxor, dom röda från Lindex och "ridbyxorna" är från HM



Sen så blev det även en body från Lindex.

När jag och Ullis satt och fika så skrattade vi åt Idas strumpor, hälen satt lixom mitt under foten.
Haha stackars barn... Precis när vi hade skrattat år Idas strumpor skickade mamma ett sms om att hon hade varit och handlat strumpor och vantar till fröken..

 

Tack snälla mamma/mormor!

Efter vi hade varit i Tumba med Ullis så åkte vi till mamma/mormor för en snabb visit.
Alltid lika kul att träffa mamma och syrran...

Sen så bar det av till babyland för att kolla på en matstol till gumman....

och det är inte alllt, nästa mål var Emma & Filippa
Svamp plockning stog på schemat, sagt och gjort svamp hittade vi :D



Snacka om att jag är glad :D 
Vilket svamp ställe Emma hade... 
Man behövde inte leta efter dom efter längtade svamparna... me like ;)


Just nu ligger Ida på golvet och tränar för fullt på att krypa, mitt troll <3

 


Trevlig Fredag!!


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Söta kläder!

2011-09-23 @ 18:41:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Emmsson

<3 <3 <3Fan vad kul det var att plocka svamp idag, skitmysigt :)

2011-09-23 @ 19:38:35
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Mikaela

Vilken fin body ida har på sig på sista bilderna! :)

2011-09-25 @ 17:43:18
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0