Oj vad den här dagen har gått fort...

Började morgonen med att äta frukost med Bella <3
Strax före kl tio körde jag henne till Mariefred, bruden ska ju konfirmera sig till våren
och nu är det dags för en resa med gänget, Polen ska dom till..

Efter det åkte jag och Ida till "öppnaförskolan" för att träffa några från föräldrargruppen!

Som vanligt hade vi det trevligt....

När vi väl kom hem var det dags att äta och ta ut dogsen på en promis :D



som vanligt somnar min prinsessa på promenaden ;)

  

Tjej ligan!!



Åkers kyrkan!

Sen så har jag en sak jag måste ta tagi....



Tvätta bilen.....

Det har varit våran dag än så länge ;)




Kommentarer
Emmsson

Men du vad trevligt!

2011-09-22 @ 21:59:54
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0