Helgen!

Ja denna helg har varit kanon bra.
Ida sov ju som sagt hos min syster Jennifer lördag-Söndag då vi var
på en fest i Rönninge...
Söndagen bjöd på städning av tomten samt en tripp till salem för att hämta
våran guldklimp Ida.


Idag är det städning och bakning på schemat, måste bara komma igång nån gång ;)

Än så länge har jag fixat taklampan...



Jag älskar verkligen den här lampan, inte många som har en liknande..

Sen så har jag hittat en plats till skänken jag har köpt av Emma.



Den passade verkligen in perfekt i köket :D


Sen så vill jag bara visa Idas första smycke som hon har fått av
Antons moster Eva (med familj)



Ett super sött silver halsband med en lite vovve :D


Kommentarer
Emmsson

Men Gud vad snyggt skänken passade hos dig - den är riktigt snygg. Tur att den kom till användning på ett så bra ställe :))

2011-09-12 @ 21:46:51
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0