God morgon!

Igår var jag mer än duktig :D
Jag städade och fixade här hemma det blev toppen fint!
Efter att städningen va klar så började jag att baka inför
dopet på Lördag, känns som jag skulle ha bakat först och städat sen ;)
men men nu blev det som det blev.

  

Det som bakades var, vanlijdrömmar, ökensand samt havrebollar.
Så när är en liten del av kakbuffen fixad ;)

jag ska försöka att baka nått varje dag fram till dopet....


just nu sitter jag och väntar på att klockans ka bli
strax efter tio, jag och Ida ska åka och hälsa på Emma och Filippa idag.
Denna gång ska jag ha med mig kameran.
Vi har sagt sen första gången dom sågs att vi ska ta kort på dom
tillsammans men har glömts bort varenda gång.
Men idag ska det ske ;D



Ida har somnat i sitt gym och jag ska passa på att göra mig iordning.

Ha en bra dag <3


Kommentarer
Emmsson

Du är så duktig Cissi :))

2011-09-13 @ 20:30:54
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0