God morgon :D

Igår kom mamma, Tony & Jennifer hit!
Så mysigt, det va säkert två veckor sedan vi sågs.
Jag bjöd på midda, sallad och kyckling.

Ida fick MASSOR av kläder...

 
 

Helt perfekta!

Jennifer hade köpt en sån söt mössa till Ida <3



Visst är den söt...?


Jennifer sov över här i natt och hon ska vara här tills imorgon.
Idag så ska vi åka till Mariefred och strosa runt, gå i hjorthagen osv.
Jag måste även skicka tillbaka overallen, den va så stor...jag måste byta till en mindre stl.


Kommentarer
Emmsson

Sv: Jag tycker absolut att ni vid nästa graviditet bör satsa på en ordentlig fotografering. Om du kommer imorgon så måste du kolla på vårt! Vilka fina inlägg du gjort här nedan - jättefina kläder och overall! Ja Ida börjar bli stora tjejen nu, äter riktig mat och allt, var ska det här sluta!?

2011-09-02 @ 17:36:45
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0