En dag i Södertälje!

Jag och Ida har varit i Södertälje hela dagen med min kära
vän Ullis <3 Det blev en dag med lunch på Nancys, shopping,
fika paus... En trevlid dag!

Som sagt det blev lite shopping...
Till Ida blev det följande..



Ett par nya jeans leggings från Lindex

 

2-pack body även dom från lindex.
Sen så fyndade jag dessa bokstäver, 25kr/st på Inn&Finn :D
Kanon bra :D

Till mig blev det....

 

En mupp mysig tröja, kanon att ha kalla höst kvällar
sen så lurade damen i kassa på mig två basic linnen...
Plaggen är från BikBok..

min tagen med dagen var att jag skulle köpa en brun mössa till Ida 
som ska passa overallen, jag hade 250kr på Åhlens och tänkte att dom skulle ha en 
brn mössa till damen, men icke. Istället blev det tre stycke fotoalbum..



Det får plats 300 bilder i varje album så nu äntligen kan jag
börja lägga in ALLA korten på Ida :D


Kommentarer
Emmsson

Vad mycket fint du hittade, skitsnygg tröja du hittade till dig själv! Filippa har också det där 2-pack bodysarna från Lindex, de är så grymt söta! Jättefint album också, det gjorde du rätt i som slog till på!

2011-09-08 @ 19:15:09
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0