Vilken kanon dag!

Idag är det en bra dag, känner mig mycket gladare än igår :D
Vi vaknade som sagt tidigt imorse, sen drog vi till mamma & moster strax före klockan 10.
Jag har ju den underbara turen att mamma och Jennifer kunnde passa Ida medans jag var och bytte till vinter däck, känns som hon inte får ut som mycket utav att vara i en verkstad. Nu har min bil vinter däcken på och jag är redo för att gasa uppåt i landet :D Så underbart, nu kan snön komma :D

Medans jag var och bytte däck fick jag denna underbara bil av min syster <3



Hur söt får man vara?

När jag kom tillbaka till mamma hade Ida fått lunch!
Vilken lyx :D

Själv så blev jaag bjuden på en vv soppa som min syster hade gjort, MUMS!
Alltid lika mysigt att få träffa mamma & syster <3

Nu är vi äntligen hemma efter en super bra dag.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0