Underbart!

 
Igår vart det en kanon dag efter mycket om och men....
Jag hade det ganska tråkigt på fm men efter att ha träffat Maria och lilla Maya på en fika i Åker känndes allt mycket bättre :D Jag bakade bullar, tvättade städade och fick en massa energi, kanon.

 
 
 


När Anton kom hem vi fem tiden åkte vi väg en sväng till Solberga för att handla present till Stefan som fyllde år.
Vi hann även med en sväng i på Coop innan det va dags för födelsedagsmiddag hos Malle och Stefan.
Både Maggan och Stefan fyllde år i går och vi vart bjudna på kanon god mat & dryck.


Idag har jag och Ida varit på öppnaförskolan på morgonen, det är så kul att träffa alla underbara mammor (& pappor) med sina fina barn. Alla är så trevliga :D

Nu är det dags för lunch och sen packa väskan för i dag ska vi åka upp till Funäs över helgen. jag hoppas att bilresan går bra för lilla Ida.
Men innan vi åker ska jag lämna i hundarna på Glädjens hundpensionat :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0