Hund rädd eller inte?

Imorse satt vi och pratade om att vara hundrädd...
Det är så att en elektriker som fixar elen till badrummet i stora huset är hundrädd.
han är riktigt rädd för Asta, jag tycker det är helt ok att vara hundrädd
Alla kan inte vara som vi och älska hundar.
Jag är själv uppvuxen med att mamma va livrädd för hundar när jag var liten.
Hon vågade inte gå till centrum själv, kanske låter hel galet men har man varit med om att man har blivit attackerad av en hund eller liknande så förstår jag att man har respekt.
Det hände ett flertal gånger att vi fick vända när vi var på väg till centrum för att vi mötte lösa hundar.
Men med tiden så släppte mammas hund rädsla och hon har i dag fyra hundar...

Alla kan ju inte gillla eller tycka om alla djur, vissa är ju rädda för hästar, ormar, spindlar osv.

Jag kan förstå att vissa är hundrädda, är det bara för at jag har vuxit upp med en hundrädd mamma?





Mina monster som vissa är rädda för att dom ser så farliga ut ;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0