En toppen dag!

Den här dagen har varit helt underbar!
Vaknade imorse pigg och glad :D

Idag har vi haft Emma & Flippa på besök och det var hur mysigt som helst.
Som vanligt snackade vi i ett :D Så mysigt.
Jag bjöd Emma på lunch, pasta och fläskfilé kaffe och kakor :D
Filippa fick Idas kläder i stl. 62 och det känns toppen att lill smulan kan ärva kläder från Ida <3

Eftersom min lur är skadad, cp, dum så kan jag inte ladda upp bilder från dagen...
Men det kanske kommer senare...

Bjuder på en bild som är tagen för ganska precis en månad sen...



Filippa & jag den 17/9 2011
Idas dop dag <3


Kommentarer
Anonym

åh lät ju jätte mysigt, dagss o komma snart till er o hälsa på:)

2011-10-19 @ 19:08:23
Emmsson

Ja det är verkligen toppen med Idas kläder - och det är alltid så mysigt hemma hos dig med levande ljus, god mat och fika :))

2011-10-19 @ 20:39:36
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0