Min mage!

Ja den har sett ut som den har gjort dom sista ca 16 månaderna... Att vara gravid och se/känna hur magen växer är otroligt häftigt, men efter den långa graviditeten ville iallafall jag ha tillbaka "min" kropp. När Peppe och Marre gifte sig i somras var Ida ganska exakt två månader. Jag trodde då att ja hade fått tillbaka min gamla figur men så var det inte. För nån helg sedan satt vi och titta igenom bilderna från bröllopet och jag säger bara... -Jaha snacka om att vara blind!! Men nu när det har gått snart 7,5 månader känner jag att min kropp har blivit som jag såg ut förut. Men vem vet om nått halv år kanske jag sitter och skrattar åt dagens bilder. Vågen har inte spelat nån roll i min vikt nedgång och det beror mest på att jag inte har någon. Men under min graviditet gick jag upp 19,4kg och jag tror att jag har gått ner allt med tanke på att jag kan ha mina gamla jeans :)


Kommentarer
Emmsson

Wow vad häftig mage du har - på båda bilderna. Du är så jävla snygg både som höggravid och som vanligt <3

2011-11-16 @ 19:55:26
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0