God morgon!

Idag vaknade vi klockan sju, precis lagom tid om ni frågar mig :) Hundarna sov med mig inatt och det var väll helt ok förutom att Meja låter som en hel koloni av snarkande män. Hit kan en hund snarka så mycket?! Galet! Nå ja, nu på morgonen har jag försökt att få i Ida lite frukost men damen vill inte äta :S sista veckan har hon varit jätte strulig med maten och jag tror att det beror på tänder. Jag har även hunnit med att laga lite kyckling som idag ska få tull lunch om det passar henne. Sen så blir det en sväng till Mariefred och på eftermiddagen ska vi till BVC för att väga och mäta trollet.


Kommentarer
emma

Jätte fin blogg!

2011-11-15 @ 15:41:40
URL: http://emmadewi.blogg.se/
Camilla

Hej!

Ser att ni har Smajl gåstol och jag är lite nyfiken på vad ni tycker om den? Rullar den lätt/är den lättstyrd?

Stort tack för svar!

Fin blogg du har!

Mvh Camilla

2011-11-21 @ 20:47:19
Cissi

Tackar!

Jag är nöjd med gåstolen, jag har ju ingen erfarenhet av andra stolar men det är helt ok och verkligen pris värd. Barnbutiken.net har/hade ett erbjudande så man kunde klicka hem den för 300 kr. Ett bra köp i mina ögon :)

2011-11-21 @ 21:13:08
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0