19:25

 

Jaha här sitter man solo Ida & dogsen sover hoffmaestro, spelas i högtalarna köket samt v-rummet är städat. Vad ska jag hitta på nu da? En dag som denna önskar jag att jag inte bodde så långt borta från mamma... men på Tisdag får vi träffa henne :D Jag längtar. Jag ska nämligen till tandläkaren på Tisdag så jag, mamma & Ida ska äta lunch innan och mamma ska vara barnvakt medans jag är hos tandis....

Det rosa topsetet jag beställde till vagnen kommer nästa vecka och jag längtar så :D
Just nu har vi ett rött på men snart har vi som sagt även ett rosa! Känns kul att kunna byta när man vill, det tar ju bara nån minut så har man en "ny" vagn :D


Jag kan fortfarande inte släppa den söta klänningen från Lindex men Ida har ganska många klänningar redan i stl. 62 Jag ska gå igenom hennes kläder i morgon och se hur det ligger till. Vem vet en till kanske får plats ;D


Ps. Ett glas Pol skulle inte sitta fel ;)





Kommentarer
kerstin

längtar till ni kommer,kram

2011-05-08 @ 17:53:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0