1 vecka kvar

Ja nu är det inte lång tid kvar till beräknat BF :D Jag är inte nervös utan mer förväntans full på va är det för liten krabat där inne?! Hur som helst så de jag att jag hade varit duktig och tvättat allt till lillen, men så kom jag på idag att åkpåsen hade jag glömt bort helt. Jag har inte äns öppnat och tittat på den.. men nu så vet jag hur den ser ut ;) hehe bra koll. Kan det vara min svampiga graviditeshjärna?!

Min söta lillasyster ringde igår och sa att hon hade köpt mössa och dreggels till bebisen, hon är ju för söt gumman <3 Även mamma ringde och sa att hon hade shoppat bodys. Jag tror att bebisen nästan har alldeles lagom med kläder nu ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0