Idag är det en seg dag....

Jag känner mig trött och sliten. Jag vet inte varför men så e det. Hade tänkt att åka till mamma idag men jag hoppar över det, jag måste fixa lite här hemma med tanke på att det ser ut som skit. Ida ligger och sover och jag njuter av några koppar kaffe... Tänke höra av mig till Bella idag och höra va hon har för planer. Man vill ju inte städ hela dagen ;)

På Lördag ska jag och min lilla familj åka och gratta syrran som fyllde 20år den 7/6! Tänk att hon redan är 20, nu kan hon äntligen gå på bolaget ;) hehe lill skruttan <3

Igår va jag och Ida på BVC, 2 månaders kontroll. 4,8kg väger hon och är 57,8cm lång. Hon börjjar bli stor min lilla tjej...

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0