En underbar helg!

Ja helgen har varit underbar, inte så sena kvällar, god mat och dryck, shopping och massa skoj!

I Lördags sålde vi en utav kylarna vi har kvar från vårat gammla kök.,
Det är ju hur bra som helst men självklart hade killen som köpte kylen ingen bär
hjälp med sig så jag fick hjälpa till!
Allt gick bra till vi skulle bära ner den för trappan då sa min rygg upp sig,
fy sjutton va ont jag har haft och har :S

Men efter kyl mannen hade varit här åkte jag, Ida, Malle, Bella och Maggan
till Strängnäs föör att shoppa lite!

Ida fick det här från mig...

         

och det här från farmor Maggan...

         

Så blv det lite shopping till mig oxå





Peppe och Mariell kom hem från sin bröllopsresa och dom
 hade köpt med sig en varsin tröja till mig Ida & Anton....

Idas



å så min :D





Nu är det dags att fånga dagen :D






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0