Till Lillen <3

Klickade hem lite kläder till lillen i går och i Söndags :D



Gårdagens "shopping"



  BODY VIT 60        
  T-SHIRT 2-PAC GUL 54        
  BODY GUL 54        
  BODY BLÅ 54        
  BODY 2-PACK RANDIG 54        
  SPARKDRÄKT RANDIG 54        
  SET BRUN/NATUR RANDIG 54        
  PYJAMAS 2-PAC RANDIG GRÅ 50        
  PYJAMAS 2-PAC RANDIG 54        



Söndags shoppingen ;)



 

BYXA 2-P SVART+GRÅMELANGE

56

 

 

 

 

BODY LJUSBEIGE

56

 

 

 

 

 

SET VIT

56

 

 

 

 

 

SET GRÅ

50

 

 

 

 

 

BODY VIT

62

 

 

 

 

 

BABYSKO+T-SHIRT VIT/RÖD

16        



Allt kommer om ca 1 vecka, då är det bara gå igenom och se om det finns några måsten kvar  att köpa ;)

En bild på det vi har :D
Ganska mycket har vi fått och inhandlat ;)









Kommentarer
jossan-Mamma till Aleksander

Åh Cissi, jag vet att de är så jävla kul med kläder/prylar till liten. Men tänk två gånger... Jag fick en "iten" kille som inte ens kunde ha stl 50.. 56 kunde han ha i två veckor, 62 likaså... Med andra ord har jag en hel kartong med oanvända kläder i stl 50,56,62. Åh det gager i mig när jag ser kartongen, man får sån ÅNGEST.

KRAM

2011-01-19 @ 21:45:34
URL: http://josefinanero.blogg.se/
kerstin

nu väntar jag med att handla tills arne är född så jag vet om det blir en pojke eller flicka/mamma/mormor

2011-01-20 @ 14:01:44
Nina

Oj nu har ni nog så ni klarar er ; )

Får väl köpa stl 80 i present haha

En magbild nu kanske?

2011-01-20 @ 18:36:29
URL: http://petitfashion.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0