Helgen...

.. DEn här helgen har varit underbar :D Skönt att få vara hemma och bara njuta. Göra vad man vill och när man vill. Inga måsten alls :) Jag hade en tanke på att helgen skulle bestå av en massa måsten men jag har bara gjort det jag har vela och inte allt det där jobbiga :D Anton har varit hemma hela helgen och det känns jätte bra. Den här eckan som har gått har varit jobbig, jag har längtat så mycket efter han. Men nu äntligen är han hemma mitt <3

Igår morse när Anton sov började jag dra fram barnvagnen. Jag va så sugen på att se hur den ser ut. :D Jag kunnde inte hålla mig :D Hihi 





Som ni ser är det en bugaboo cameleon. Svart/grå
I Julklapp fick vi även röd topp klädsel samt den vita skötväskan & Iphone hållaren.




När jag ändå va på ge med lillens vagn började jag med att kolla igenom kläderna.
Bebben har inte så mycket kläder som jag trodde :S
Det fattas en hel del byxor samt nån extra body.
Jag vet att mamma har nått par hemma men det räcker inte ;)
Sen så kommer man nog köpa mer kläder när lillen har kommit ut.



 

Efter en mysig dag hemma så åkte jag och Anton till Gripsholmsvärdshus och åt middag!
DEt blev en trerätters med Mustig paprikasoppa, raggmunk och maräng swizz med vanilj glass!

Soppan och raggmunken va så där men efter rätten va skrämmande god ;)





Ha en underbar dag <3











Kommentarer
mamma

mamma handlar gärna vet du till lilla Arne vem vet kanske hittar något i dag

2011-01-16 @ 10:31:10
cissi

Du är för snäll du mamma! Jag klickade hem lite kläder här på morgonen :D

2011-01-16 @ 11:52:20
jennifer

va de meningen att jag skulle se de där :P får se vad man springer på, men måste ju vänta tills hm o lindex får in nya kläder. Du har ju allt där ifrån :P

2011-01-17 @ 08:32:57
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0