Väntar...

......15:38 messade min lilla syster mig och skrev att hon va på väg.... Nu är klockan 16:03 och jag väntar spänt :D Det känns som när jag var liten och vänta på tomten <3 hehe! Jag ser verkligen fram emot denna helg! Det kommer bli så trevligt, vi ska bara vara har vi sagt. Va ute med hundarna, baka mysa och äta gott, glo på Tv och allt annat som hör till :D

Nu har dom iallafall varit och lagat min värmepump. Dom bytte cirkulationspumpen och fixa nått annat skit. Så nu håller jag tummarna för en varm helg utan problem. Jag fick även hans nr om det är så att det skulle hända nått, han lova att komma hit om det skulle va nått! Snacka om service! I like! 


Ha en trevlig helg!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0