UL..

Har just tryckt i mig en pizza till lunch.
Robbans pizzor är ju för goda ;P

Men innan lunchen va jag på ul, bebisen har vuxit på sig fint.
Enligt handläggaren så ser allt bra ut.
Det känns så otroligt bra :D
H*n kommer vara fullt normal när h*n kommer ut.
Inga konstigheter....
Normal % kan ju som sagt diffa otroligt mycket
allt från +22% till -22%
-11,9% va mitt resultat!
Så det är ju normalt, skönt!


Nu är det bara att ta tag i det sista här på jobbet.
Sen ska jag hem, idag kommer även Anton hem :D
Jag är så glad över det.
Tänkte laga lammytterfilé med något smarrigt till.
Kanske öppna en flaska vin (till honom)
Det är han värd :D








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0