Så glad

Igår hämtades vårat nya köksbord, så kul! Jag vet inte om jag hinner få det uppsatt i kväll annars gör jag det i morgn :D Känns väldigt bra att ha köpt ett så massivt och fint bord, det känns lite lyxigt! Det kommer bli så snyggt. Kommer passa perfekt till vårat nya matrum!

Inatt vaknade jag av att bebisen va vild, vilka sparkar :S Så mysigt men till och från en smått obehagligt . Till och från trodde jag att magen skulle spricka :D

Idag har jag tid hos tandläkaren och det ska bli så skönt att få tänderna putsade... :D

Dags för lite jobb ;)




 

Kommentarer
jennifer

Nemen vill arne ut nu kanske.:D

O för guds skull syster lilla sätt inte ihop bordet helt själv, tänk om mamma får reda på de. Då blir de livat ;) <3

2011-02-02 @ 21:22:36
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0