Lite kvar att handla...

Sitter här och kollar in på www.barnbutiken.net Det finns vissa tillbehör som jag måste köpa innan lillen kommer. Jag vet inte hur jag ska få ihop det hela men man får leva lite enklare en månad kanske....
Det jag har kvar att köpa är...

Maxi cosi family fix. (Till bilbarnstolen)
Bilbarnstolsadapter
Terränghjul
Bärsele
Doomo Buddy...
Täcke och kudde


Sen så skulle även en...

Barnstol
Säng/korg/gunga (till nv)

vara bra att ha!

Dags att börja spela på Lotto kanske?!


Juste en tvättmaskin ska inhandlas innan bebisen kommer :/





Kommentarer
Jossan

Hej cissi! Snart e de dags. Vi alla vet hur det känns att försöka handla allt man vill ha utan att leva på nudlar resten av månaden. men faktum är att allt detta kan du endå inte använda när bebisen kommer. Tex bärsele, den kan du inte ha förrän ca en månad, barnstol är ju från ca fyra..men jag veeeeet hur man blir.. Åh ni kommer få de så bra! Alla lycka till er. Kram

2011-02-15 @ 19:57:35
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Anonym

Åh vilken smart stol:)

2011-02-16 @ 10:10:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0