Ledig....

Idag är jag ledig, eller ska man säga idag är jag hemma. Städning och tvätta kläder står på dagens schema... Det är inte så farligt rörigt här hemma med tanke på att jag städa hela förra helgen. Men det är lika bra att hålla efter så hemmet inte förfaller igen ;) Jag har möblerat om och nu tänkte jag byta gardiner och flytta om några blommor, sätta upp nån tavla osv. Det kommer känas kanon när jag är klar med allt!

I helgen ska alla upp till Funäs men jag blir hemma, jag har inte råd att lämna in hundarna och inte nån större lust att åka upp till Funäs utan dom. Vad ska jag göra där? Skoteråkning eller skidor är ingen ide att utsätta sig för så här 39 dagar före BF. Men jag har den turen att min lillasyster kommer hit, mamma vill inte att jag ska vara själv hemma. Haha mamma är för söt. Jag tror inte att bebben kommer ut nu i helgen men man vet aldrig så nu är alla nöjda. Mamma fick som hon ville, jag är inte själv ihelgen. Jag fick som jag ville och Jennifer fick som hon ville. Så alla är nöjda och glada. Jag ser verklige framemot helgen med syrran. Vi kommer ha så trevligt. Men hon kommer först i morgon :/ Så ikväll bli jag solo ;(



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0