Jaha...

Då va det Onsdag! Imåndags när jag kom hem så gick jag och kolla till värmepumpen, och självklart så va skiten trasig igen :/ Jag blir så sne. Här har man haft en firma ute 5 gånger och "lagat" pumpen men som sagt nu är den trasig igen! Jag ringde till en annan firma direkt i går morse som sa att dom skulle komma och titta på skiten. Den här "nya" firman kom fram till att det va en del i pumpen som man skulle behöva byta ut. KUL!!! Det är klart det måste göras men det känns så jobbigt att jag har betala nästan 10000 till den andra firman och dom kom inte fram till det här felet :S Snacka om att man har blivit blåst! Jag är sne men samtidigt lättad över att den "nya" firman har hittat felet. Nu kommer vi har ett varmt hem :D Är det nån som vet om man kan överklaga eller göra nått mot den första firman som va ute hos oss och rent ut sagt blåst oss? Jag är så sur!
Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att det inte blir allt för dyrt.

Nu har jag gått i Vecka 34+1 det känns toppen! Jag är så glad! Det här är helt klart det bästa som hänt mig. Jag förstår verkligen hur alla mammor där ute känner <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0