Idé torka....

..Jag vill verkligen möbler om här hemma. Men jag har idé torka. Vad ska jag flytta och vart? Några förslag?! Det är inte så lätt att möbler om på nv. med tanke på att vi bara har ett kök och hall att möblera.. På öv är det mer eller minder omöjligt. Våran garderob är ju fast i golv och tak, finns inget annat än en soffa där inne och den står där den står :S Hallen här uppe är inte heller så lätt... Det känns som jag får ge upp när det gäller mina möblerings tankar... Jag får ta och byta gardiner eller nått :/ ja ja på nått sätt ska jag få till det där lilla extra så det blir fint här hemma tills Anton kommer hem.....

Idag har jag iallafall skruvat ihop skötbordet, nu är det bara sängen kvar... Jag vet inte riktigt vart jag ska ställa den i sovrummet men det löser sig nog :D Jag kom även på att vi måste köpa täcke och kudde till lillen... det är inget som är prio ett just i helgen men det skull vara skönt om allt var färdig köpt. Det är ju bara 44dagar kvar om nu h*n vill komma ut den 28/3 vem vet h*n kanske tittar ut tidigare.. Man är ju ganska makt lös när det gäller den biten.... Jaja nu ska jag ta mig i kragen om plocka vidare här hemma så det är riktigt fint när Anton kommer hem <3





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0