Det har varit mycke nu!!!

Usch och fy för allt jobbigt som händer! Det är inte så farliga saker men alla dessa små problem blir jobbiga tillsammans. Alltid är det nått! Sista tiden har det varit allt från jobbiga, tunga fakturor. Det går segt med renoveringen av köket. Bilbarnstolen har varit försenad men nu har jag äntligen fått den! Sen allt annat skit!

Bebilsen i magen har inte vuxit som den ska, det va ett tungt och jobbigt möte med barnmorska sist. Jag var där den 26/1 på kontroll och när hon mätte min mage sa hon att den inte hade vuxit så mycket som den borde ha gjort. Hon skickade mig på ett tillväxt Ul som jag gjorde den 27/1 och det visade sig att bebisen vägde 307g för lite, -16,7% bebisen får inte väga mindre än -22%! Ska man föklara det här lätt så är +22% till -22% "normalt" men man vill fullfölja det hela så jag ska dit igen den 2/2 för att se så att bebisen har lagt på sig ett par 100g. Tipset från både Bm, och hon som gjorde Ul va att jag skulle varva ner och inte stressa. Jag ska vila och ta det lungt. Jag har tagit det ganska lungt sista tiden men jag tror att alla dessa jobbiga problem man har haft plus alla måsten har gjort så man har stressat upp sig! Men nu är alla pusselbitarna på plats så nu håller jag tummarna på att krabaten för tillräckligt med näring av mig!  Mamma, Jennifer och Anton har varit ett otroligt bra stöd sen jag va och gjorde ul. Det känns skönt! Mamma och Jennifer ringer varje dag och kollar hur både jag och bebisen mår (det har dom gjort hela min graviditet) <3 Ni är för goa <3





Kommentarer
bella

Vad tråkigt att du inte upplever vårat stöd, för du vet att vi alltid finns här för dig oxå.

2011-02-01 @ 14:20:30
Cissi

Det vet jag Bella men jag har i stort sett bara pratat med mamma Anton och Jennifer om det här. Tex fick min pappa reda på det här idag!

2011-02-01 @ 15:00:48
jennifer

Allt för dig syster! Finns alltid här för dig <3

2011-02-01 @ 17:26:38
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/
jennifer

Allt för dig syster! Finns alltid här för dig <3

2011-02-01 @ 17:26:54
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/
mamma

lilla gumman dom är noga i dag att kolla upp att det växer som det ska ,jag tycker du ska kolla om du kan få bli sjukskriven 2 dagar i vecka det behöver du puss/mamma

2011-02-03 @ 08:32:41
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0