Barnbutiken.net

img_0928 (MMS)

För ett tag sedan köpte jag en bilbarn stol från barnbutiken i Heron City, Jag tyckte att deras bemötande i butiken inte alls var trevligt. Jag ringde till butiken och frågade om dom hade bilbarnstolen hemma som jag var ute efter, men dom kunnde inte svara på min fråga då lager killen inte var anträffbar. Men hon sa att det skulle komma in fem stycken och hon visste inte om alla va bokade. Så mitt svar till tjejen va att jag vill ha en om det nu är så att inte alla är bokade. Hon skulle notera det hela och efter nån vecka mailade jag butiken (Deras tele va urkopplad då dom bytte lokal) Det fanns en stol till mig och vi bestämnde att jag skulle hämta den Fredag eller Lördag. Jag och Anton åkte dit på Fredagen och när jag kom in i butiken sa jag att jag skulle hämta en bilbanstol, Maxi-Cosi Pebble. Jag betalade stolen med presentkort och när hon gjort klart kassa jobbet sa hon att jag inte får nått tillgodo kvitto eller presentkort tillbaka! Jag tänkte inte mer på det utan gick till bilen och åkte hem! Väl i bilen sa jag till Anton -Gjorde dom inte fel?! Jag ska ju inte betla 2500 för nått som kostar 2400. Jag berättade det hela för min syster och hon sa att jag skulle maila kontoret. Sagt och gjort, killen som svarade på mitt mail sa att tjejen hade gjort fel. Dom bad mig åka till nån av butikerna för att hämta ett presenkort men jag bad dom skicka det per post med tanke på att man inte bor så centralt ;)Dom skickade ett presentkort till mig på 100kr plus den här nallen...Ibland kan det löna sig att höra av sig om man har blivit "fel" behandlad...


Kommentarer
mamma

den kommer arne att gilla

2011-02-18 @ 12:40:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0