Torsdag!

Denna dag har gått riktigt fort.
Började dagen med frukost och sedan vidare till öppna förskolan, idag var det väldigt några där. Det märks att det är "vinter" och många är lite halv sjuka osv. Men som sagt jag och Ida var där;) På Torsdagar är det alltid sång stund och det passar ju perfekt för lilla trollet mitt.

Efter öppna förskolan så blev det lite små städat här hemma plus att jag satt och letade efter alla julklappar.

Till middag Blev det en pizza på Karas ( vilket jag inte behöver)

Så nu är det bara lite kväll kvar sen är det FREDAG IGEN!!!!

Imorgon ska jobbet ut och käka men jag har ingen barnvakt få min mamma och Tony är i Sandviken och min kära lilla syster ska in till stan och ta "några" drinkar med sin vänner. Så för mig och Ida blir det en hemma kväll


Kommentarer
Bella

Tror inte de är så mycket du missar, faktist! :) Jag tror ni kommer få det jätte skönt. Du, Ida och Marre får ha idol kväll! :D

2011-12-09 @ 15:07:30
URL: http://izbella.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0