Fixat och donat

Den här veckan har jag varit så duktig!
Det känns som jag har fått orka att fixa här hemma
Nu känns det ganska ok, har dock övervåningen kvar.. :/




Pelagonerna på punchverandan trivs verkligen, alla blommar så fint :D

  

Satte även upp våran fotogenlampa som jag budade hem från auktionshuset metropol.

  

I vardagsrummet har det inte hänt så mycket, jag bar ner Idas byrå med kläder
känns så dumt/jobbigt att behöva gå upp varje gång man behöver nått nytt

 

Renfällarna ligger vid Idas säng, Dolly & Meja myser där när Ida sover


Även hundarnas rum är stadat ;)

 

Lite blommor...

 

Mys i soffan

 

Dom fick ljuskronan in till sitt rum :D

 

Passionsblomman och min fina ängel <3



Matteus är som dom flesta vet mina favoriter :D

 
 
I köket satte jag upp en jugenndlampa, även den är från auktionshuset metropol

 

Framför ungnen har gungstolen hamnat och som ni ser skulle
jag behöva besöka bolget, ett vinställ ska inte
vara tomt, eller? ;)



Denna klassikern satte jag vid diskdelen i köket

Ger kanon bra ljus :D



I Idas byrå hittade jag tre oanvända nappflaskor.
Den från Lundmyr har Ullis köpt i julklapp till Ida, då hon kallades "Arne" ;)




Kommentarer
Nina

Fint du fixat!



Vi har varit förkylda den här veckan och nästa vecka börjar ju skolan, men en date kan vi nog få in snart ändå ; ) Vi hörs av om när!

2011-08-19 @ 14:27:39
URL: http://petitfashion.se/
Emmsson

Åh vad fint du gjort! Ni har det verkligen grymt fint hemma :) Du är så bra på att inreda Cissi!

2011-08-19 @ 17:36:50
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Mikaela

Vad fint ni har det där hemma, du verkar vara riktigt bra på att inreda! Måste även säga att dina hundar är sååå fina!

2011-08-21 @ 13:18:21
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0