Fin kommentar!

Bella hade kommenteratr mitt inlägg jag skrev när hon fyllde år!
Kan man få en finare kommentar?


Jag har inte varit inne någonting på datan men nu har jag läst allt jag missat! Jag börjar ju bli "gammal". Jag sa till Mamma idag att jag är mer jämn gammal med dig och Anton än med Ida, helt sjukt! Du betyder något enormt för mig Cissi, förstå om inte du hade funnits här vid min sida i alla dessa år. Vad tomt det hade varit. Du fyller ut en stor plats i mitt hjärta och det är jag så glad över <3 Jag älskar dig


Kan man bli annat än tårögd?




Kommentarer
Emmsson

Åh vad fint skrivet Bella! <3

2011-08-15 @ 23:04:23
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
kerstin

jag förstår att du blir tårögd/mamma

2011-08-16 @ 07:45:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0