Dags att börja med dagens?!

Jag har funderat på att börja med "dagens" när det gäller Ida!
Om man skulle ta och försöka med det ;)




Idag är det mys kläder som gäller när vi ska ut med hundarna.
Ida har på sig ett par rosa adidas byxor, som Lina har köpt 
Lila sockor som Antons mormor har stickat,
 Jacka från Lindex som pappa/morfar har köpt
 och Nova star mössa som moster Jennifer har köpt.

  
Under det har Ida på sig...

Body från Polarn & Pyret som moster Nina har köpt
Strumpbyxor från lindex (som jag har köpt) 
 ;)


   

Jag har under en längre tid fått ont i magen när jag har ätit ägg
har under det senast året inte ätit det, men nu har jag provat igen och känner
ingen smärta i magen :D

Så till frulle i morse blev det en omelett med tomatpuré
och själv plockad oregano från Grekland

 

Så GOTT!






Kommentarer
Jennifer

Mosters snygging

2011-08-25 @ 14:12:39
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0