Klänningar



Jag vill köpa massor av nya fina klänningar.....
Jag gick igenom 5 av 19 sidor på Nelly.com och dessa föll mig i smaken...
Jag ska nog inte titta vidare...

Sharon Dress SEK 1795, Forever Unique - NELLY.COM  Ika Rivets Dress SEK 2495, Minimarket - NELLY.COM  Tye Dye Maxi Dress SEK 399, Club L - NELLY.COM  Floral Tired Bandeu Dress SEK 299, Paprika - NELLY.COM  Petal Plus Dress SEK 1349, Fornarina - NELLY.COM  Gin Party Dress SEK 259, Only - NELLY.COM  Sensational Dress SEK 1495, Panos Emporio - NELLY.COM  Fabrizia Dress SEK 179, Jeane Blush - NELLY.COM  Ida Dress SEK 1495, By Zoe - NELLY.COM Nectar Dress SEK 479, Sisters Point - NELLY.COM  Spice Dress SEK 1795, Forever Unique - NELLY.COM  Anki Dress SEK 2279, Valerie - NELLY.COM






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0