Bullar och kolakakor....

.. Jaha då har jag bakat både bullar och kolakakor, igår blev det havrebollar.  Nu känner jag mig riktigt duktig ;)

Tidigare idag skickade jag ett gulligt sms till hela familjen, jag skrev att jag tyckte dom var värda en kort dag på jobbet men till svar så har jag fått av ca 50% att det var ett roligt april skämt... Snacka att välja fel dag att vara snäll på :S Jaja det är bara att inse att 1/4 & 1/5 då ska man inte vara omtänksam.... ;P

Jaja nu ska jag vila en stund, för det är jag värd ;)


Juste såg att Deniz hade skrivit dett på FB!

Käre Gud,
Min bön för 2011 är att få ett fett bank-konto och en tunn kropp!
Var så snäll och inte blanda ihop dessa som du gjorde förra året...
Amen ;)



Jag har samma bön och hopppas att han hör den ;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0