Pass.....


Vilken bra start på en Fredag morgon, NOT!!
Åkte till jobbet ap tidigt...

Ringde min mindre glada kille, sur mule!
Han lät irreterad på mig för att jag inte har hittat hans pass.
Han va hemma förra helgen och hade möjlighet att leta själv.
Jag har letat och leta men kan tyvär inte hitta skiten.
SÅ på Söndag måste vi åka förbi Arlanad och fixa ett "gris pass"
Det är verkligen det man vill göra en Söndag när man har suttit i bilen i 5 timmar
Sen ska vi även hämta hundarna plus att vi ska packa väskorna på Söndag kväll inför resan till
Turkiet på Måndag. Planet avgåg 06:45 så 03:45 måste vi åka hemmifrån...
Ingen sovmorgon på Måndag...




Kommentarer
kerstin

du gör som mamma passar upp mannen o ska veta var allt är haha

2010-09-29 @ 16:54:31
URL: http://theonlyandonecissi
Anonym

'ja visst, men som jag trodde hittade han passet när vi kom hem... Herre Gud va ska man säga?

2010-09-29 @ 17:04:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0