Måndag...

...en tung Måndag, jag vill bara vara hemma. Göra det man vill. Just nu känner jag för att baka bullar och bara få ligga i soffa och trycka i sig ny bakad bullar :P MUMS :D haha skadad tänke men idag är det en tung dag. Den jobbigast Måndagen på länge. Jag tror att mycke beror på det här usla vädret. Jag vill ha sol, att man inte njuter mer av sommaren när den väl är. Det känns som man aldig är nöjd. Men men "snart" Är den här igen. Först kan man ju bara genom gå höst, vinter och vår.... Fast jag ska inte klaga allt för mycket, den 27/9 åker jag och Anton till Turkiet det behövs verkligen <3



       


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0