Lunch...

..Lunchen idag blev en pasta sallad från ICA Maxi. Sååå god.

Men varför ska jag alltid handla en massa andra saker?! Kom från Maxi med bak kniv, en glas flaska, en tvätt duk, målartvätt, lång form, måttsats, en provnål, en duk, sprits och en burk vitaminer....
Sen så vart det även inhandling inför middagen...

Jaja inte mycke att göra, allt kommer komma till användning men jag skulle ju bara köpa lunch ;)


när jag gick runt på Maxi tänkte jag på följande...
Fy bubblan va skönt det är att handla själv i bland.
Man kan strosa runt som man vill fundera och bara rensa hjärnan.
Den dagen jag tar körkort kommer jag nog göra mer saker själv än vad jag gör idag.
I dags läget måste man alltid be nån köra om man vill handla nått.
Jag är så glad att jag har gångavstånd till Maxi från jobbet, som sagt jag tycker om att handla själv..

Samma sak gäller vi vanlig shopping, ibland kan det va kul med sällskap men det är
lika trevligt att vara själv....
Det tycker iallafall jag ;)

Dags att jobba vidare!!




 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0