Jobb jobb jobb

.. Yes! Nu sitter jag här igen på jobbet. Känns helt okej :) Idag har jag så där lagom mycket att göra :D känns väldigt bra. Har pratat med Emma nu i morse, det va ett tag sen vi sågs. Rättare sagt den 24/7. Varför är man så dålig på att träffa vänner?! Usch! Men va tusan, jag måste bli bättre. Jag måste ta körkort. Det finns många måsten jag ska ta tag i.

Idag kommer min lilla syster förbi här på jobbet, vi ska gå och lunch :D Det ska bli så mysigt....

Ikväll blir det chili con carne till middag, sen soffläge resten av kvällen. Ska bli såå skönt...
Jag har börja ta till mig kvällarna på ett helt annat sett, jag funderar och tycker att det är ganska skönt att vara själv, även fast längtar nått otrolig mycke efter Anton i veckorna....









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0