Blogg blogg blogg...


känns som jag har tappat lite, blogg suget går i vågor...
Men jag har haft en hel del att göra sista tiden, både på jobbet och hemma. Plus att jag har tagit förlängnings sladden till min dator hemma till en lampa. Lika bra det, känns som man sitter framför datorn 8-10 timmar på jobbet och hemma har man annat att göra....
Sovrummet börjar sakta med säkert bli klart, en sista stryckning på golvet tvätta/måla listerna och sen ska  tapet upp som vi ska ha i alkoven :D Det kommer bli såå fint... Vitt vitt vitt. Jag älskar VITT!


Några köp som gjords den senaste tiden...




Jag älskar den här lampan,har en i vardagsrummet på Nv
och en ska jag ha i sovrummet när det är klart!






Den här byrån från IKEA ska plaserar i sovrummet, skåpet vi hade där innan
"åt" upp hela rummet.




Den här har jag köpt till hallen på N.v den känns lite stor och klumpig
men inom kort ska vi riva "städ skrubben" så då för denna byrå från IKEA sin riktiga plats i huset..




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0