Äntligen Fredag


Idag är det som sagt Fredag, så skönt!
Hundarna är inte med till jobbet idag, dom skall nämligen lämnas in på www.skirengarden.com
Idag vid 11:00 tiden, själv så ska jag åka upp til Funäsdalen med la familja.

Skoterns Dag(ar) är i helgen :D
Nya modeller visas upp och det lär bli ett himla partaj på Bocken ;)

Nå ja, en trevlig helg har jag framför mig, kommer nog hem Tisdag eller Onsadag.
En mini semester är ju aldrig fel :D





Jag vet att jag kommer att sakna dessa tre otroligt mycket
men dom kommer ha det så bra hos Barbro på skirengården










Kommentarer
kerstin

gulliga mommos vovvar dolly ser förvånad ut

2010-11-04 @ 07:53:24
URL: http://theonlyandonecissi

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0