Onsdag!

Jaha, Onsadg idag... Känns som den här veckan är jätte lång.
Lite att göra på jobbet vilket gör så att dagarna blir så lååånnnggaaa....
Men ibland är det ju så.....

Igår var jag hemma hos Syrran och fira Oliver som blev 9år... helt sjukt 9år redan. Känns som det va igår han föddes. kvällen där va jätte mysig och det blev en hel del prat om min mage ;) hehe
Val av barnvagn osv. Det är en hel del att tänka på.
Kul och spännande, jag är väldigt förväntansfull :D
nä dags att jobba med det sista jag har att göra för dagen




Kommentarer
kerstin

mamma längtar också efter bebben puss

2010-11-11 @ 12:54:01
URL: http://theonlyandonecissi

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0