Helgen....

....Jag helgen va underbar.....

I Fredags hade jag och Anton IDOL kväll, så mysigt. Att få vara helt själv med Anton var inte igår.
I Lördags var det handling på ICA Maxi, klippning i Skärholmen och en sväng till Heron City. Där vi bland annat tittade på barnvagn och bilbarnstol och bärsele till lillen :D Åå va jag längtar <3 Nu vet jag till 100% vilken vagn jag ska ha, det har jag vetat länge men nu fick även Anton säga sitt och han tyckte vi skulle ha den jag hade funderat på :D Toppen. Nu är det bara att se till att man beställer vagnen så kommer jag känna mig lättad :D
Vi var även in på Mio en sväng och tittade på köksbordet jag vill ha till köket. Jag hade tänkt att köpa det som en överraskning men efter mycke om och men så fick det bli så att Anton fick säga sitt innan jag bestämde mig för att köpa bordet :D Anton tyckte bordet va jätte snyggt och han älskade stolarn, så när han satt och njöt på dom sköna stolarna sa han -Gå och säg att du ska köpa bordet och stolarna. Sagt och gjort Jag beställde dom och på Onsdag (tidigast) kan man hämta dom :D

Hehe en toppen dag med lite shopping blev det.


På kvällen var det släkt middag uppe i stora huset, väldigt trevlig ;)

På Söndagen åkte jag och Anton till mamma för att gratta henne på födelsedagen, det va så mysigt. Vi åt smörgåstårta i mängder och satt och prata <3


Nä dags att jobba vidare ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0