God morgon!

Vilken härlig Lördag! Jag vaknade utav att Meja låg på mig... inte konstigt att man vaknar ;) Hehe lill skruttan <3
Idag är det lite fix här hemma som gäller. Jag tänkte städa och kasta en massa saker/kläder/skor osv. Jag blir tokig på allt skit som tar plats och inte används. Jag måste ju få plats med alla bebis saker nånstans oxå ;) hihi
Lillen har redan en massa kläder och mer är på ingång. Här om dagen vann jag en tävling på Natalis blogg. Jag vann badbalja, napp,nappflaska, leksak, blöjhink och termometer. Mycket bra och ha saker :D Sen så har vi även beställt vagnen nu. Det blir en bugaboo cameleon, svart. så nu är det inte så "mycket" kvar att köpa. Bilbarnstol och barnstol är dom måsten jag vill ha klara ganska fort. Nått kanske man kan önska sig i Julklapp?! Sen så har jag tittat ut möbler till rummet och nu är det bara Anton som sak säga sitt om det hela. Jag tror inte att han kommer"mot arbeta" mina val. Alla möbler är vita. Enkelt och snyggt. Sen så är det en extrasäng som vi måste hitta! Vi ska ha barn rummet på nv. Så en säng till vårat sovrum är ett måste... Lillen kan inte inte sova helt solo här nere... Som sagt en hel del är kvar att handla men det är ju bara roligt.. Känns som det aldrig kommer att ta slut ;)


Nu är det dags för kaffe :D
Ha en toppen Lördag <3


 

Kommentarer
Tessan

Men Cissi, grattis! Vad kul med en liten bebis!! Ska ni kolla kön eller blir det surprise? Hoppas allt är toppen med dig! Kramis

2010-11-13 @ 10:50:38
URL: http://misstezz.devote.se
cissi

Tackar :D Nä vi ska nog inte kolla, man är väldigt delad när det gäller den biten! Allt är bara bra med mig, hoppas du mår bra! Det va ett tag sen vi sågs.. kram

2010-11-13 @ 12:48:51
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0