Funderar.....

... Sitter och funderar här på jobbet.....Är jag en utav dom få som tycker det är "pinsamt" att be om hjälp?
Jag tycker själv att jag är en person som mer än gärna vill klara allt själv. Kännslan man får när man har gjort/löst nått helt solo är underbart och jag vet att den kännslan kommer bli ännu bättre när jag har tagit körkortet. Jag kommer kunna stå på egna ben till hundra procent. Den dagen, den lyckan....  Jag och Malle pratade om det här när vi promenerade i Funäs, hur pinsamt det är att be nån köra en till ICA att be nån köpa med sig nått när dom ska iväg och handla. Jag måste ta tagi i allt så jag blir helt 100 på min sak. Kan åka vart jag vill när jag vill och helt själv om jag vill :D





Kommentarer
Emma

Det är bra Cissi! Så ska det låta med körkortet!! :D

2010-11-05 @ 13:02:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0