Det värmer

Med ett leende på läpparna kan jag bara säga, fy sjutton va jag är glad. :D Japp så är det...

Idag är det äntligen Fredag och Anton kommer hem från borlänge :D Ska bli så mysigt att få ha en Fredag kväll tillsammans. Det känns som det va hur länge sen som helst vi hade "egen" tid. Visst vi va tillsammans i Funäs i helgen men det räknas inte.. ;) Idag blir det en hemma kväll :D Imorgon är det lite som ska fixas, kolla på  lite smått och gott, nytt köksbord och stolar ska jag titta på :D. Sen på eftermiddagen ska vi på middag hos Anton päron, massa släkt kommer och det lär ju bli en helkväll i stora huset. Sen på Söndag ska vi hem till mamma och fira henne. Mammsen fyller ju år <3 Så det är ikväll jag kommer få umgås med Anton <3


Dags att jobba vidare snart är det helg (igen)





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0