Sur som f*n....

....och det kommer inte gå över på bra länge...

Jag ringde Anton och frågade om han kunnde hämta mig från kontoret och svaret blev ju som vanligt Nej!
Men det svaret känndes helt ok med tanke på att han och Peppe åkte tillsammans och det finns ju bara två platser i arbetsbilen.

Men efter ett tag så kom jag på att Anton privat bil står ju här så idag va ju perfekt dag att få hem den tyckte jag... Men nej.... Min bror har nycklarna till bilen hemma hos sig och Anton pallade inte vänta den tiden som det skulle ta för han att åka hem och hämta dom, alltså 10-15 minuter.. Men men inte mycke att göra.....
Dom hade ju kunnat åkt med till Salem och där ifrån åkt hit....Då hade både jag och bilen kommit hem..

Jag kommer nog förmodligen bara vara sur/besviken i nån timme...och de e ju inte kul :(

Jag som ville ha en trevlig grill kväll.....











Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0