Min kväll..

.. Kvällen blev inte som planerat men den blev trevlig :D 2 öl och en pizza....jag känner mig lagom redo för sommar...NOT! Det sista halv året har jag i stort sett bara ätit skit mat..va tusan har hänt? Jag måste nog flytta hem, till mamma igen så hon får mig på rätt bana igen ;)


Imorgon kommer köket, jag har inte löst vart jag ska ställ alla lådor...hmm det e så fullt här med möbler :S Tre soffor ska kastas och två fotöljer ska syrran få. Jag har int e komit till skott med att sätta ut sofforna på Blocket eller liknande så nu skickas dom.. Eller e eden nån som vill ha dom?!

Jaja det märks....

Nu dags är för mys med Dolly dollsan & Meja mejsel skrot....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0