Lite att göra....

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Malles födelsedag :D Hurra hurra hurra...

Sitter här på jobbet, har inte alls för mycke att göra...
Har just skrivit ihop vårat rese schema inför Greklands resan 9/6.  det kommer bli såå kul. Jag längtar verkligen efter lite sol och havsbad. Som ni ser så havet inte alls långt från hotellet. Bara en trappa ner. Sist när jag vi va där bodde jag och Anton på det här hotellet, Hotell Alexander the great. Så trevligt.





Ikväll så är det grillning på schemat, oj va gott det ska bli. Vi får hoppas att vädergudarna är på våran sida så man kan sitta ute och njuta:D



Jag har kommit på att jag verkligen älskar MAT.
Jag skulle kunna sitta och äta hela dagarna <3






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0