Ingen vanlig dag

...idag fyller både brosan och Stella år... Grattis till er
Tänk att lilla Stella redan är 5 år. Tiden går så fort. Undra va man ska köpa till den lilla prinsessan? Förra året fick hon en pool. Hmm det här är inte lätt.. Men men det löser sig nog...

Jag vet inte riktigt va som har hänt med mitt konto denna månad:S Ibland är man lite väl shopping glad. Fast jag tycker inte att jag har köpt så mycke denna månad. Jag tog ut ett kontoutdrag igår och satt och titta vart f*n alla pengar har tagit vägen men jag vart ju inte klokare av det. Det står typ bara Shell, Statoil, Ica, Agria, Boxer & Sos (mitt fadderbarn)... Så om man ska samman fatta det hela har jag rökt och ätit godis för det mesta av pengarna :S

Jaja inte mycke att göra.. Dags att börja jobba....




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0