Idag blir det en kort dag på jobbet...

...Shopping står som prio ett idag på schemat. Både jag och Anton behöver nya kläder både till Lördag och Söndag. Jag känner att pressen är hög, hoppas att jag hittar nått riktigt fint som passar..
Jag vill verkligen känna att det sitter och känns bra det jag köper. Men det som känns värst är att jag ska handla till Anton :S Det är kul men tänk om det inte passar... Jaja det jag behöver är ett par nya jeans och en snygg topp/tunika+en kofta/jacka till Lördag. Tills på Söndag behöver jag en klänning eller en kjol samt topp. Som sagt pressen är hög....




Nu e det dag att jobba lite....




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0