Trötta jag....

I Lördags vart det en utgång som blev för mycke.

Jag låg mer död än levande i min säng hela Söndagen och sov. Jag va uppe totalt 1 timme på hela dagen... Sov i 26 timmar och mådde som jag förtjänade :S

Igår var jag väldigt seg på jobbet men satt ändå här till 17:30.

Idag är det väldigt lungt och skönt på jobbet. Jag har gjort det mesta och nu är det bara lite små fix kvar.

Imorgon är det dags för trippen upp till Funäs. Det ska bli så kul. Men jag funderar på att hoppa över skoter turen. Sist så hade jag ont i kroppen i nästan en vecka, hehe snacka om att vara otränad. Hehe
Den här gången är vi inte lika många som åker upp men ändå ett gäng på ca 10 pers. Dogsen ska in på Ridby hundpensiona hos underbara Barbro. Känns väldigt skönt att lämna dom på "hemma plan".

Nä dags för en sväng till ICA Maxi :D





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0